بارسا - اتلتيک بيلبائو؛ روز استقلال

 

دو تيم بارسلونا و اتلتيک بيلبائو امشب در هفته ي سوم لاليگا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف يکديگر مي‌روند.


 

به گزارش "ورزش سه"، 13 سال از آخرین پیروزی بیلبائو در نوکمپ می‌گذرد و بارسلونا در طول این چندین سال، قدرت و جنگندگی زیادی در خانه و با حمایت هوادارانش نشان داده است. پس از شکست عجیب 2-0 مقابل هرکولس، بارسلونا در 76 بازی خانگی در لالیگا، تنها در 2 بازی شکست خورده است.

لوئیس انریکه در دو بازی ابتدایی خود موفق به کسب پیروزی شده و 6 امتیاز کامل را به دست آورده است. او حالا تیم کامل خود را در اختیار دارد و مصدومان او، شرایط بازی را پیدا کرده‌اند. جرمی متیو مصدوم اصلی بارسا بود ولی ایوان راکیتیچ، نیمار و رافینیا نیز هنوز کاملا آماده نیستند. این پیروزی می‌تواند شروع یک دوره جدید در بارسا باشد که زیاد هم ناآشنا نیست. مسی فصل را با دو گل شروع کرده و با زدن دو گل در بازی امشب، می‌تواند خود را به چهارصدمین گلش با پیراهن بارسلونا برساند. او همچنین 6 فصل است که موفق شده به طور مداوم مقابل بیلبائو گلزنی کند.

فصل گذشته، آرتیز آدوریز در ابتدا بیلبائو را پیش انداخت ولی گل‌های پدرو و مسی باعث شد تا بارسلونا 2-1 پیروز شود. بیلبائو فصل گذشته را در رده چهارم به پایان رساند و با شکست دادن ناپولی در پلی آف، موفق شد مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند. آنها اولین بازی فصل خود مقابل مالاگا شکست خوردند ولی موفق شدند لوانته را 3-0 شکست دهند و با پیروزی پا به این دیدار بگذارند.

امشب بارسلونا پیراهن "سنیرا" یا همان پیراهن سوم خود که پرچم کاتالونیاست را به تن خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 | 3:37 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.